Καλέστε μας σήμερα
211 8000 220
Καλέστε μας σήμερα
211 8000 220
0Item(s)

Δεν έχετε είδη στο καλάθι σας.

Product was successfully added to your shopping cart.
Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης 10 Ωρών στο χώρο σας

Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης 10 Ωρών στο χώρο σας

Διαθεσιμότητα: Άμεσα Διαθέσιμο

Τιμή Καταστήματος: 372,00€
Τιμή eshop (Χωρίς ΦΠΑ) 300,00€ 372,00€ με ΦΠΑ *
- Κωδικός: 01320

Τιμή Καταστήματος: 372,00€
Τιμή eshop (Χωρίς ΦΠΑ) 300,00€ 372,00€ με ΦΠΑ *

Συμβόλαιο Τεχνικής Υποστήριξης 10 Ωρών στο χώρο σας

Κωδικός: 01320

Γρήγορη Επισκόπηση

Με το συμβόλαιο αυτό η Primesoft αναλαμβάνει την υποστήριξη του μηχανογραφικού συστήματος που λειτουργεί στην έδρα του πελάτη με το σύστημα της προαγοράς ωρών υπηρεσίας και για 10 ώρες μέσα σε ένα έτος με ανταπόκριση εντός 48 ωρών
Διαβάστε Περισσότερα Διαβάστε Λιγότερα

Διαθεσιμότητα: Άμεσα Διαθέσιμο

Άμεσα Διαθέσιμο:

Ο χρόνος αποστολής εκτιμάται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.


Περιορισμένο Απόθεμα:

Ελάχιστο ή Εξαντλημένο απόθεμα στις αποθήκες μας. Πιθανό προϊόν Κατόπιν Παραγγελίας.


Κατόπιν Παραγγελίας:

Παρακαλούμε καλέστε μας για να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα του είδους και το χρόνο παράδοσης.

Τιμή Καταστήματος: 372,00€
Τιμή eshop (Χωρίς ΦΠΑ) 300,00€ 372,00€ με ΦΠΑ *
Reward Points Θα κερδίσετε 15 Πόντοι από την αγορά αυτού του προϊόντος.

Λεπτομέρειες

 

     Δείγμα συμβολαίου συντήρησης


  Με το συμβόλαιο αυτό η Primesoft αναλαμβάνει την υποστήριξη του μηχανογραφικού συστήματος που λειτουργεί στην έδρα του πελάτη με το σύστημα της προαγοράς ωρών υπηρεσίας και για 10 ώρες μέσα σε ένα έτος.
Το μηχανογραφικό σύστημα περιέχει όλους τους υπολογιστές , εκτυπωτές, λειτουργικά προγράμματα και γενικά όλες τις συσκευές και εφαρμογές που συσχετίζονται με την παραγωγή ηλεκτρονικών πληροφοριών και είναι δυνατόν να συντηρηθούν από την Primesoft

  Για την υποστήριξη του συστήματος προσφέρεται τηλεφωνική υποστήριξη καθώς και επιτόπια παρουσία τεχνικού στους χώρους εγκατάστασης του μηχανογραφικού συστήματος σε περίπτωση βλάβης που δεν είναι δυνατή η αποκατάσταση της από το τηλέφωνο ή μέσω Internet.

  Ο μέγιστος αποδεκτός χρόνος ανταπόκρισης του τεχνικού ορίζεται σε 48 ώρες από την αναγγελία της.
Ο χρόνος ανταπόκρισης δεν είναι απαραίτητο να συμπίπτει με τον χρόνο αποκατάστασης της βλάβης ο οποίος εξαρτάται και από άλλους παράγοντες.

  Για κάθε βλάβη θα παραδίδεται από την Primesoft σχετικό τεχνικό δελτίο στο οποίο θα αναγράφονται ο χρόνος αναγγελίας της βλάβης, ο χρόνος ανταπόκρισης καθώς, η περιγραφή της βλάβης και ο χρόνος αποκατάστασης της βλάβης. Ενημερώνεται δε ο ειδικός φάκελος που βρίσκεται στην έδρα του ΠΕΛΑΤΗ για την παρακολούθηση των ωρών που δαπανήθηκαν.

  Η συντήρηση καλύπτει την εργασία αποκατάσταση της καλής λειτουργίας του πληροφοριακού συστήματος (Τεχνικές βλάβες υπολογιστών , εγκατάσταση λογισμικού , και εφαρμογών , ρυθμίσεις συστημικού περιβάλλοντος )

  Περιφερειακά όπως οθόνες και εκτυπωτές για τα οποία δεν υπάρχει η τεχνογνωσία αλλά και η εξουσιοδότηση για την επισκευή τους δεν καλύπτονται από το παρόν συμβόλαιο

  Το παρόν συμβόλαιο σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει ανταλλακτικά , έξοδα μεταφοράς περιφερειακών προς τις αντιπροσωπείες τους (οθόνες – εκτυπωτές) και λοιπές χρεώσεις πέραν αυτής καθαυτής της εργασίας που πραγματοποιείται στην έδρα του ΠΕΛΑΤΗ .

  Η Primesoft σε καμία περίπτωση δεν είναι υπεύθυνη για τη τυχόν απώλεια των αρχείων για τα οποία οι χειριστές της εφαρμογής πρέπει να κάνουν καθημερινά αντίγραφα σε μαγνητικό μέσο που αποσπάτε από τον υπολογιστή

  Ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ορίσει ένα εξουσιοδοτημένο άτομο επικοινωνίας με την Primesoft το οποίο θα δηλώνει το πρόβλημα ή την δυσλειτουργία στα τηλέφωνα της ( Τηλ. 2118000220 ) τις εργάσιμες ημέρες και ώρες
( Δευτέρα – Παρασκευή 9.30 έως 17.30)

TO ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 

 

Κατασκευαστής Primesoft

Δείτε Επίσης...

Για να σας εξασφαλίσουμε την καλύτερη εμπειρία σας στο eshop μας, χρησιμοποιούμε cookies. Συνεχίζοντας την περιήγηση, συναινείτε στην χρήση τους.